2011. április 21., csütörtök

Díjat kaptam :)


Mummy lepett meg ma egy kreatív blogger díjjal, amit nagyon köszönök neki!
A szabály a következő: el kell áruljak magamról 10 dolgot amit szeretek, majd tovább adni a díjat 10 blogger társamnak akiket látogatok és kreatívnak tartok!

Hát akkor lássuk:
1. Imádom a férjemet, és a családomat
2. Szeretek tortákat, süteményeket sütni, díszíteni
3. Szeretek kreatívkodni
4. Szeretem az állatokat, küldönösen Cuki teknőcömet
5. Szeretek utazni, kirándulni, világot látni
6. Szeretek repülni
7. Szeretek moziba járni, jó filmeket nézni
8. Szeretem a vizet, legyen az patak vagy tenger, de leginkább a Balatont
9. Szeretem az autóversenyeket
10. Szeretem Szicíliát,a világ legjobb helyét

És akiknek továbbadnám a díjat sok szeretettel:

Nudleee
PiciJuci
Adryenn
Kricky
Pixie
Gabi
Sugarposie
Noémi
Egy pici
Mummy

1 megjegyzés: