2012. október 13., szombat

Virágok

Nagy álmom, hogy csodaszép virágokat készítsek, próbálkoztam már eddig is, de eszköz nélkül, papírsablon alapján... hát nem voltam túl sikeres! Most szülinapomra meglepett a férjem egy Wilton-os készlettel, naná, hogy azon nyomban nekiestem, begyúrtam a masszát, és kipróbáltam. Hát az ember lánya sokkal könnyebbnek gondolná, de nem az, figyelni a vékonyításra, a drótra, arra hogy élethű is legyen.... Sajnos ahhoz hogy minden szükséges eszköze meglegyen az embernek, egy vagyonnal kell rendelkeznie, nekem még hiányoznak a virág és levél erezők, szirom festékek, ecsetek meg még sorolhatnám.... próbálom itthon fellelhető eszközökkel, alapanyagokkal helyettesíteni amit lehet.

Nos először hortenziát készítettem, majd megpróbálkoztam a rózsával. A rózsával megvagyok elégedve, talán több levéllel kellett volna körülvenni, a hortenziánál pedig megfeledkeztem a vékonyításról, így túl vastagok a szirmok.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése