2011. március 25., péntek

Török rózsa szirupban

Ma estére a munkahelyemen Török est-et szerveztünk, melyre vállaltam a sütemény elkészítését!
Az alaklomhoz nem illik a torta, úgyhogy törhettem a fejem mi is legyen....
Korábban láttam már egy süteményt, amit amúgy is el szerettem volna készíteni, hát most lett rá alakalom.
Az ötletet és a receptet Elif blogján láttam, úgyhogy az elkészítést nem írom le ide, az Ő oldalán megtaláljátok! Nagyon könnyen elkészíthető, mennyei desszert, ajánlom mindenkinek!

A képhez egy kis magyarázat:
A recept szerint a rózsák közepébe török mogyoró, vagy mandula kell, na most egyiket sem kaptam, úgyhogy dióval próbálkoztam, de nem tetszett, úgyhogy mellőztem. A képen látszik a 2 diós próbálkozásom.

4 megjegyzés:

  1. Húúú de szépek lettek!
    Szeretnék a kedvességedért cserébe valamit adni. Nem nagy dolog, csak "Egy jó szó", de szeretettel adnám. :)
    Kukkants be hozzám!
    http://tucsokbogar.blogspot.com/2011/03/pizzagolyok-nappali-fenyben-dijak-egy.html

    VálaszTörlés
  2. Elif, köszönöm szépen!! :)

    VálaszTörlés
  3. Tücsökbogár, nagyon szépen köszönöm, hogy rám is gondoltál :) Nagyon jól esik!

    VálaszTörlés