2011. május 29., vasárnap

Ezel a tortán

Nagyon sokan rajonganak a tv-ben most futó Ezel című sorozatért, jobban mondva a főszerepet játszó Kenan İmirzalıoğlu-ért. Én őszintén bevallva egy részt néztem meg, de nem nyerte el a tetszésemet (elnését ha valakit esetleg megbántottam eme kijelentésemmel)! Szóvel az egy epizódnak köszönhetően tudtam ki az a személy akinek a képét a tortára kellene varászolnom, sógornőm kérése alapján. Oké, van némi érzékem a rajzoláshoz, na de azért egy portét nem tudnék megfesteni, így maradt az ehető papírra nyomtatott kép felhelyezése, mely lényegesen megkönnyítette a munkámat!

Citrom ízű tortát kértek, így apa kedvenc citrom tortájának krémjét használtam.

Hozzávalók:
2,5 dl - tej
2 evőkanál liszt
25 dkg porcukor
25 dkg RAMA
1-2 citrom leve és reszelt héja

A tejből és a lisztből sűrű pépet főzünk, majd kihűtjük. A cukrot és a margarint kikeverjük, belereszeljük a citrom héját és a levét belefacsarjuk, majd hozzádolgozzuk a kihült pépet!

Díszítéshez sárgára színezett tejszínhabot használtam, illetve 8 cirom szeletkét is elhelyeztem a tortán, de alig észrevehető a képen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése