2010. november 19., péntek

Cukorfánk

Tegnap találtam egy receptet Tücsökbogár blogjában, amit este meg is sütöttem. Nagyon fonom lett, úgyhogy a recept bekerült a kis receptes könyvembe. Anyától kölcsönvettem a fánksütő készletét, melyben két méret van, az egyik nagyobb a másik kisebb, nem tudtam választani így megfeleztem az adagot és mindkét tepsit kipróbáltam. A nagyobb méretű 15 perc míg a kissebb 10 perc alatt megsült. Még melegen cukorba forgattam, annyi változtatással az eredeti recepthez képest, hogy fahéjat is tettem a cukorba, Marci ötlete alapján! Végeredménybe a kissebb fánk jobban tetszik.
Íme az eredmény:

 Tálaláskor, csokiöntettel, és mama féle kajszilekvárral



3 megjegyzés:

  1. Nem ér szebbet sütni :oD !
    Most ülök le a déli kávém mellé és nagyon szívesen eszegetnék a fahéjas verzióból !
    A pillangókhoz sok sikert , nagy örömöt fogsz vele szerezni abban biztos vagyok !

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, szerintem nem szebb, pont olyan mint a Tied :D Remélem sikerül majd a pillangó!

    VálaszTörlés
  3. A fahéjas is fini lehetett!:-)

    VálaszTörlés