2010. november 15., hétfő

Új szerzemények

Csütörtökön Marci elvitt a Sőregi boltba.... aki egy kicsit is jártas a tortasütésben, biztosan ismeri ezt a nevet! Hát számomra az a bolt egy álom, minden van, amit csak el tudsz képzelni, ételfestékek, kiszurók, fomázók, sütőformák, tragant virágok, alapanyagok, csőkészletek és még sorolhanám! Ezek a cukrászati eszközük eléggé magas áron kaphatók, ezért úgy döntöttem, döntöttünk majd szépen lassan beszerzem, vagy megkapom azokat melyekre szükségem van. Elsőként kaptam egy 8 darabos Wilton ételfesték készletet, és egy torta fésűt.

Múlt héten sikerült jó áron (egy aukción) megszereznem egy tortagyűrűt, aminek nagyon örületem, és péntekre meg is érkezett postán, és még aznap fel is avattam, de erről majd később.... :)



2 megjegyzés:

  1. A Söregibe mindig be kell mennem, apránként szerzem be a dolgokat, nagyon szeretem a boltot.
    Muffinpapírok voltak most szépek?

    VálaszTörlés
  2. Szia, igen voltak muffinpapírok is, ha jól láttam akkor már karácsonyos is!

    VálaszTörlés