2010. november 22., hétfő

"Gyors hétvége"

A hétvégén nagyon elszaladt az idő, így csak két egyszerű, és gyors sütemény készült.
Szombaton készítettem egy adag sütés nélküli meggyest, vasárnap pedig fagyaszott tésztából sajtosrudakat.




Hozzávalók:

Alsó réteg:
70 dkg meggy
7 dl víz, én ezt meggylével helyettesítettem
14 kanál búzadara
ízlés szerint cukor

Felső réteg:
1 liter tej
2 csomag vaníliás puding
3 kanál liszt
ízlés szerint cukor

Az alsó réteghez a meggylét, a meggyet és a cukrot felmelegítjük, majd belefőzzük a búzadarát.
Ha elkészült vizezett tepsibe öntjük.

A felső réteghez a tejbe öntjük a pudingport, a cukrot és a lisztet, majd megfőzzük.

Ha kihült az alsó réteg ráöntjük a pudingosat, és mehet a hűtőbe, teljes dermedésig ott tartjuk, majd tálaljuk.



Ehhez nem írok receptet, hiszen nincs :) Miután felolvadt a tészta, kisodortam, felvágtam, megkentem tojássárgájával, egy részére tettem köménymagot, majd megsütöttem. Finom lett!

1 megjegyzés: