2013. szeptember 19., csütörtök

Karamell tanfolyamon jártam

Kezdjük az elején a történetet, Némó (a hazai karamellezés egyik fő személyisége) egy nyereményjátékot hirdetett a weboldalán Cukor Stúdió, melynek fődíja egy karamell tanfolyamon való részvétel volt! Nagyon régi álmom volt a tanfolyam elvégzése, így természetes volt, hogy indulok a játékon! Persze túl nagy reményeket nem fűztem hozzá, nem vagyok egy túl szerencsés alkat. Elérkezett az eredményhirdetés napja, este miután lefektettem a kislányomat aludni, megnéztem a weboldalt, és tátva maradt a szám mikor megláttam a nevemet, mint a fődíj nyertesét! :)
Nagyon nagyon boldog voltam, pár nappal később le is egyeztettük Némóval, hogy a szeptember 12-13-i tanfolyamra megyek!

Elérkezett az idő, felutaztam pestre, majd mindkét nap onnan vonatoztam le Monorra a tanfolyam helyszínére. Némót már régóta ismertem a neten keresztül, de örültem hogy végre személyesen is megismerhettem! A tanfolyam első napján 4-en voltunk tanulók, a második napra 2-re csökkent a létszám, szóval elég családias hangulatban telt el ez a két nap!

Először rózsát készítettünk, majd megtanultunk gömböt fújni, szalagot készíteni, aztán többféle virágot, leveleket, formákat, amit csak kitaláltunk :) Féltem tőle hogy nem fog úgy sikerülni, ahogy én azt szeretném, de szerencsére nem így lett! Akkora szerelembe estem, hogy már 1-2 eszköz kivételével minden megvan ahhoz, hogy itthon is folytathassam a tanulást! Igazából ami a legjobban megfogott, az az elkészített díszek csillogása, az hogy szinte bármi elkészíthető viszonylag rövid idő alatt, lényegében csak a fantáziánk szab határt!

A szükséges eszközökbe, és a karamell elkészítésbe nem bonyolódok bele, Némó oldalán minden szükséges infót megtaláltok!









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése