2013. szeptember 19., csütörtök

Törpös torta

Az ország hatalmas törp lázban ég, köszönhetően a mozikban futó animációs film 2. részének, és az egyik hipermarket üzletlánc-ban beszerezhető törp dominóknak köszönhetően! Én személy szerint nem követem figyelemmel ezt az új vonalat, maradok a régi, gyerekkorom hangulatát felidéző rajzfilm sorozatnál, azt valahogy jobban szeretem! Éppen ezért kerekedtek ki a szemeim, mikor Vicus barátnőm a kislánya szülinapi partijára Vexy-t ábrázoló tortát kért, ugyanis akkor hallottam ezt a nevet először :) Miután tisztáztuk hogy ő egy új törp lány, és a kislánya éppen aktuális kedvence, megbeszéltük, hogy kitalálom milyen formában tudom kivitelezni. Az ostya képet nem szeretem, ehető papír és a szabad kezű festés merült fel mint lehetőség, ugyanis ilyen figurát képtelen lennék készíteni... Végül a festés mellett döntöttem.
A torta csokis-epres ízesítést kapott, a festés pedig a Heineken tortánál leírt technikával készült!
A burkolat ezúttal változott, ugyanis az unidec állagával az utóbbi időben nem vagyok megelégedve, így fele-fele arányban kevertem házi fondant-tal, így tökéletes lett!
A figura megfestése után még pár virággal kiegészítettem, így elég csajszisra sikeredett :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése